Az én szélhámosom...és valószínűleg másoké is, akik szégyenlik bevallani, hogy balekok lettek, mint én,,,Egy megnyerő modorú, segítőkész arc, ahogy az szélhámoséknál megszokott...A neve: Eötvös Gábor ( útlevélszáma:  BB 7811764,  születési idő: 1965 február 10. ) A szomszéd épületben lakott egy régi barátomnál, a családja szintén itt telelt, a lánya bejelölt a Facebookon... ( Eötvös Vivien )

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000877455814

BME Nemzetközi Gazdálkodás Alapszak BA

egy nyitott könyv volt számomra - gondoltam én...és balga módon kölcsönadtam neki 190.000 bahtot ( 1.2 millió + forint )egy gyors karácsony előtti üzletre, mivel állítása szerint várja a befektetett pénzét vissza ami csak újév után érkezik meg. Az üzlet korrektnek tűnt, a hasznon osztozunk. Ám mire az említett réges régi haverom megjött és a fizetés esedékes lett volna, emberünk eltűnt a zsetonnal, a lánya facebookjáról törölve lettem... és csak a skype-n keresztül ígérget mindenfélét, ami immáron a századik hazugság...de mostanában már azt sem. Többek elmondása szerint bolond a fickó, beteges hazudozó. Igaz a mi Pattayai Háry Jánosunk nagyon tehetségesen műveli ezt . Megpróbálta elterjeszteni, hogy visszament Magyarországra, ( bepróbálkozott egy magyar számról: 70 350-1196 ) de tudjuk, hogy ez nem igaz. Egyrészt mert többen látták a Sou Buakhao, Tuk com és a Piac háromszögben pár nappal ezelőtt is, másrészt egyes állítások szerint Magyarországon is kőrözik. ( Most próbálunk utánajárni a dolognak ) Otthon a család ( akik szerintem benne voltak a buliban ) békésen éldegél a Fodor utcai villájukban, amikor otthon a nejét Juditot (  20 458-2595 ) felhívták az csak unottan annyit mondott, hogy nem érdekli a dolog, hagyják békén. Tudomásom van róla, hogy másokat is megkörnyékezett ezért is fontos, hogy ismerjük. Nála nincs beetető első, második alkalom, elsőre visz mindent. Inkább hagyta veszni a megalapított cégét ( és az abba fektetett összegét ), hiszen azonnal besétáltam az ügyvédjéhez, akit én ajánlottam neki hogy tudjon a dologról. Egyenlőre Pattayán bujdosik.





33 megjegyzés:

Névtelen írta...

Úgy látszik elég sokan vannak ott:

http://thaifoldiszelhamos.blogspot.com

Névtelen írta...

Szia!

Sajnos jól ismerem a fent említett gazembert.
Ha tényleg körözik Magyarországon kérlek írd meg, és én nem fogom sajnálni a pénzt magánnyomozóra a felkutatásához!

U.I.: Nem tudod konkrétan a Fodor utcában hol lakik,mert az egy végeláthatatlan utca?
Ja és a család persze mindent tud, ahogy írtad is.

Névtelen írta...

Mi is rákerestettünk, de sajnos semmit nem találtunk kb. egy hónapja.

Névtelen írta...

Az egyik barátomnak is hasonló problémája adódott.
Ő első körben legálisan behajtókkal próbálja behajtatni a pénzét. Állítólag ezek a behajtók nem csak telefonálnak,hanem mindenhova követik az adóst, behajtós pólóban. Beszélnek a szomszédokkal, és gyakorlatilag teljes lejárató kampányt csinálnak.

Ha nem működik,akkor jön a keményebb retorzió....

Névtelen írta...

Sziasztok!Mi egy kis csapat vagyunk kb 100.000.000.-veszteséggel.A bíróságon ismerkedtünk össze pár évvel ezelött.Ott jöttem rá,hogy még a 3 ismerősömön kívül van még legalább 20 ember(...és hányan lehetnek akik nem tettek feljelentést),akit EÖTVÖS GÁBOR és családja,lánya Vivien,felesége Juditt különböző üzleti ajánlatokkal becsapott.Nem riad vissza a semmitől,bármire képes.Mi láttuk sírni az egész családot amikor a rák olyanyira elterjedt a szervezetében,hogy már a kemó sem segített és rá kellett bízni a családját valakire aki megbízható.Gyereke kereszanyját sem kímélte,a saját édestestvére sem volt neki tabu és valamiért még az édesanyját is a kétségbeesés fogja el ha meglátja a kicsi fiát.
A bíróságon azzal védekezett,hogy bolond,erről még papírt is szerzett.Na de úgy tűnik,hogy nem mindenhez hülye a mi Gáborunk...Szerencsére jó egészségnek örvend,csodálatos módon mire a társaságot végiglopta,kigyógyult a halálos kórból.
Kis felesége JUDITT,mindenben a társa és végig tudja hogy mi folyik és nekünk is flegma nyugodsággal tette le a telefont mondván azt csinálunk amit akarunk.
A lánya VIVIENN 13 évesen,színészeket meghazudtoló módon tudott sírvafakadni amikor az volt a szerepe,és már akkor hazudott mint a vízfolyás.
Sokáig gondolkodtam azon hogy ülhet a vivien bmw-ben és miből tankolja.miből telik arra,hogy ott legyen minden bulin,de rájöttem hogy apucit a 2év 4 hónapos jogerős ítélet sem tartja vissza a csalások folytatásától.Juditt próbárabocsátással egyenlőre nálunk megúszta,de remélem hogy mindazok akiket megkárosítottak,ha apénzüket vissza nem is kapják,de segítenek abban hogy a családot hűvösre tegyék egy feljelentéssel.Remélem azt is hogy nem fog sokáig thaiföldön napozni,mert hazahozzák és itthon kihűsölheti magát.

Névtelen írta...

...

Névtelen írta...

Sziasztok!

Szeretnék kapcsolatba lépni azzal a személlyel, aki 2012. január 20. 3:47
blogbejegyzét írta.

Én is egy áldozat vagyok, akit 2011 novemberében és decemberében vert át Eötvös Gábor.
DE PRIVÁTBAN SZERETNÉK KAPCSOLATBA LÉPNI A SZEMÉLLYEL, NEM ITT A BLOGON, AMIT KONKRÉTAN EÖTVÖS GÁBOR IS OLVASHAT!
Megírná, hogy HOl érhetem el?
Előre is köszönöm!

Névtelen írta...

http://eotvos.eu/telik_az_ido.html

Névtelen írta...

Lehet, hogy megvan ? A mai Bors újságban megjelent, hogy E. Józsefet hazahozták Pattayáról. ( Az online változatban nincs benne a hír ) A kicsi, rossz minőségű képen nem lehet egyértelműen beazonosítani, de meglehet ő az, hasonlít. Utánanéztem és a rendőrség oldalán ezt találtam:

http://www.police.hu/friss/BRF_20120616_11.html


Csalót fogtak el - Videóval (BRFK)
2012.06.16. szombat 11:17

A Budapesti Rendőr-főkapitányság Bűnügyi Bevetési Osztályának munkatársai 2012. június 12-én elfogták E. Gábor 47 éves budapesti férfit, aki ellen csalás elkövetése miatt három elfogatóparancs volt érvényben.

A gyanúsított ellen a III. kerületi Rendőrkapitányság indított eljárást egy nő feljelentése alapján. A sértett elmondása szerint 2011. októberében egy internetes társkereső oldalon ismerkedett meg a férfival. A gyanúsított, miután a nő bizalmába férkőzött, többször, különböző indokokkal pénzt kért tőle, aki segíteni akart, ezért összesen több, mint 2 millió forintot adott át a férfinak. Amikor azonban a pénzt visszakérte, a férfi eleinte hitegette, majd az elérhetőségét is megszüntette. A nő ekkor fordult a rendőrséghez. A gyanúsítottat Budapesten, a II. kerületben fogták el.

A videon ugyanaz a jelenet van, mint ami a Borsban, sajnos itt egyáltalán nem látszik az arca, a feje.



BRFK KOMMUNIKÁCIÓS OSZTÁLY

Névtelen írta...

http://borsonline.hu/20120618_tarskereson_vadaszott_a_csalo

Névtelen írta...


Veres Ferenc Pécel

Valaki tudna személyleírást adni veres Ferencről?

Névtelen írta...

Én tudok személyleírást adni. Kinek és miért kell?

Névtelen írta...

Én tudok személyleírást adni Veres ferencről. Kinek és miért kell?

Névtelen írta...

Veres Ferenc Pécel
2012. június 20. 7:22 Kassai Katalin bejegyzésére hivatkozva

Tisztelt Kassai Katalin! Hol és milyen formában tudok Önnel kapcsolatba lépni Veres Ferenc tartozása miatt, mivel nekem is tartozik.

Névtelen írta...

Veres Ferenc Pécel, a 2012.09.15-i bejegyzésre hivatkozva. Kérem, hozzon létre egy személytelen emailt,és küldje el nekem. Arra fogok válaszolni, ezt az egy lehetőséget látom a kommunikációra. Itt nyilván nem fogok megadni telszámot, egyebet.
Üdv
Kassai Katalin

Névtelen írta...

vernisszázs után lehet mindenki fején lévő vaj olvadását vakarászni ...

Névtelen írta...

Nem én akartam belekerülni ebbe az egészbe, ártatlanul szemlélem, ahogyan nyilvánosságra hozzák a nevem, lakhelyem stb, névtelenül,gátlástalanul, sunyi módon. Nem én akartam ebbe belekerülni, de most én fogok kiszállni, elég volt a sértő rágalmakból. Mindenki oldja meg a problémáit maga, nekem is vannak és magam fogom megoldani, nem holmi blogokban, névtelenül próbálok sorstársakra lelni. További jó mocskolódást! Üdv Kassai Katalin

Unknown írta...

Úgy látom, én is beállhatok a sorba Veres Ferenc ügyében. Több lehetőséget tudnék az ügy megoldásában, de ehhez össze kellene fogni azon embereknek,akiket becsapott.Ha csatlakozni kívántok, kérem jelezzétek felém.

Névtelen írta...

Kedves B.Judit, hogyan tudnék kapcsolatba lépni veled? Üdv K.Katalin

Unknown írta...

Névtelenül dobálóztok dolgokkal.Kérem vegyétek tárgytalannak a bejegyzésemet.

Névtelen írta...

Kedves B.Judit, nem tudom, miről beszélsz. Én konkrétan névvel írtam, amit írtam. Sőt, meg is kerestelek és a körömbe vettelek. Szerettem volna felvenni Veled a kapcsolatot.Ezek szerint rendeződött Veres Úr tartozása feléd? Avagy mi történt?

Névtelen írta...

Kedves B.Judit, nem tudom, miről beszélsz. Én konkrétan névvel írtam, amit írtam. Sőt, meg is kerestelek és a körömbe vettelek. Szerettem volna felvenni Veled a kapcsolatot.Ezek szerint rendeződött Veres Úr tartozása feléd? Avagy mi történt?
Üdv K.Katalin

Névtelen írta...

Kedves Kati! Köszönöm, de megoldom magam az Életemet. Sok sikert neked! Üdv Judit

Névtelen írta...

Kedves Judit, köszönöm a választ. Azt azért tudd, hogy egyelőre nálam leledzik az említett fiatalember. Engem is átvágott, nem kevés pénzzel, és bármit mondjon is, hidd el, hazugság!!! 1,5 lakunk együtt és eddig csak azért nem dobtam ki, mert tudom, ha szem elől veszítem, nem 0 hanem -50 lesz az esély arra, hogy a pénzem visszakapjam! Mindezek tudatában oldd meg a helyzetet! Üdv K.Kata

Névtelen írta...

Kati!

Mindent tudunk róla...még, amit te sem...keress meg...

Üdv
J

Névtelen írta...

Kedves Judit! katakas@freemail.hu
Surgos!!!!

Névtelen írta...

Üzenem, hogy, jelenleg börtönben van Eötvös Gábor, Magyarországon!Ismerősömet is nagyon csunyán becsapta!!!

Névtelen írta...

Sziasztok! Szeretnék kapcsolatba lépni azokkal a személyekkel, akik a 2012.03.07-i, illetve a 2014. 02.26-i bejegyzést írták. Én és több ismerősöm is Eötvös Gábor károsultjai vagyunk. Köszönöm előre is a válaszokat. cukki04@citromail.hu

Névtelen írta...

Információink szerint, 2015.októberében Eötvös Gábor ismét szabad lesz. Hacsak nem kap addig másik jogerős ítéletet.

Névtelen írta...

Ismét dolgozik Eötvös Gábor kérem akit mostanában meg kárositott valamilyen formában jelezze az üzenőfalon előre is köszönöm!

Névtelen írta...

Magyarországon vagy külföldön?

Névtelen írta...

Magyarországon

Névtelen írta...

Van róla bőven információ!!!